HTML

Vonatozni márpedig kell!

Kilométerek, sínek, mozdonyok, vonatok, városok, emberek, állomások, jelzők, utazás. A gmarc nevű nick utazgatásai, főleg vaspályán.

Legutóbbi hozzászólók

  • jim68: Üdv.rendesen megfertőztetek éngem is.Elkezdtem bebarangolni az országot (vasúton) Elöször is vette... (2013.04.06. 10:32) A vonatozás művészete
  • jim68: Igen, sok ilyen állomást látni! Az enyészet eszi őket. Pedig, biztos lehetne hasznosíthatni, esetl... (2013.04.06. 10:15) Elvesző értékek I.
  • hangadam: @jazzcool: Lehet űrjegyen is elszámolni, illetve gépi jegyen 16 állomásig. (2011.05.20. 20:12) Ötszáz felett
  • Denis a komisz: Remek írás köszönjük. Mivel közel lakom Murakeresztúrhoz,van alkalmam látni és hallani a Horvát gé... (2010.04.04. 15:23) Kennedy és barátai
  • Fricy: Klassz beszámoló. Még több ilyet! (2010.02.09. 08:58) Dilikör

Néznivalók

Kezdőpont

2009.02.06. 23:19 gmarc

Már a rómaiak is megmondták, igaz, hogy ők ezt még hajóra értették. Én pedig úgy gondolom, hogy nem tudnék meglenni a sínen való mozgás nélkül, és ha már nem lettem villamos, hát utazom. Megpróbálom felidézni néhány korábbi emlékezetes utazásom eseményeit, hátha lesz valaki olyan elvetemült, hogy elmenjen az ország egyetlen végmegállóhelyére, vagy átvágjon a sűrű erdőn sínek nyomát kutatva. Vagy egyszerűen felszálljon a villamosra, és menjen - önmagáért az utazás élményéért. Persze, bevallom, én már végzetesen megfertőződtem a "vasútmánia" nevű alighanem gyógyíthatatlan kórral, szóval elnézést, ha néha szubjektív vagyok. De aki még nem fertőzött, az is talán kedvet kap megnézni ezt-azt vonaton. Ha meg nem, hát akkor itt lesz pár kép, hogy mi újság a sínek mentén kis hazánkban, és erre-arra a környéken.

Sárga-zöld, irány a nyílt pálya!

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vonatozas.blog.hu/api/trackback/id/tr4927625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hamster · http://hamster.blog.hu/ 2009.02.08. 01:03:26

Sok sikert! Nem kéne valami blogringet alkotnunk? ;)

gmarc 2009.02.08. 15:53:27

@Hamster: Köszi! Benne vagyok egy esetleges blogringben! :)

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.02.08. 17:13:05

Hajrá Gmarc, (h)arccal a vasút felé! ;)

R.G.
főiskolás kutya ;)

gmarc 2009.02.14. 22:12:41

@alexejevics: Kisszénáson, Orosháza felé tekintve.

vonat blog · http://szazvasutat.blog.hu 2009.02.15. 14:47:37

Csak most vettem észre a blogot, jó munkát, felveszlek linkblognak az enyémbe.
Száz vasútat, ezeret!
Üdv: szazvasutat.blog.hu

gmarc 2009.02.15. 19:20:21

@vonat blog: Hasonló jókat kívánok én is, és viszont felveszlek!
süti beállítások módosítása